Časté dotazy

Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, pošlete jej nepoškozené a bez známek použití na adresu obchodu:

Rejoice shop Klatovy, Vančurova 52/I, 339 01  Klatovy, tel. +420 777 140 675

Na lístek napište, za co chcete zboží vyměnit. Požadavek je možné poslat i mailem na tuto adresu: rejoice-kt@email.cz.

Pokud se jedná o výměnu za stejné zboží, pouze o změnu parametru (velikost, barva), výměna je zdarma, neplatíte poštovné.

Pokud se jedná  o výměnu za jiné zboží za rozdílnou cenu, mailem přijdou pokyny k zaplacení případného doplatku či vyžádání podkladů pro vratku přeplatku.

 

Co mám dělat, když chci zboží vrátit?

Pokud chcete zboží vrátit, pošlete jej do 14 dnů od převzetí nepoškozené a bez známek použití na adresu obchodu:

Rejoice shop Klatovy, Vančurova 52/I, 339 01  Klatovy, tel. +420 777 140 675

Na lístek napište způsob vrácení ceny vráceného zboží.  Požadavek je možné poslat i mailem na tuto adresu: rejoice-kt@email.cz. Do 14 obdržíte na email dobropis a následně i peníze na účet (peníze lze poslat i poukázkou).

 

Co mám dělat, když si chci zboží vyzkoušet a prohlédnout v kamenné prodejně?

Zboží si lze prohlédnout i vyzkoušet na kamenné prodejně v Klatovech.

Adresa: Rejoice shop Klatovy, Vančurova 52/I, 339 01  Klatovy, tel. +720 376 382 946.

Zboží vyberte a kontaktujte nás telefonicky nebo mailem kvůli potvrzení skladové dostupnosti.